Monday, March 29, 2010

thanks kwn2...

terima kasih kwn2 kerna memahami diri aku ini...kamu semua ada ketika aku dlm kesusahan n kesedihan n jgk ketika sgt memerlukan kamu semua...erm.. esspecially kwn2 baik aku, intan n ct, roomate,wan, fuzah, lin, fara n tak lupa jgk kwn2 lain sori xleh sebut semua nama tp korg fhm2 sendiri la kalu aku ade citer mslh aku kat korg tue..haha ketika ini keyakinan n semangat aku sgt down... tp nasib baik la korg ade dpt nasihat aku n bantu aku...waaa...terima kasih kerna snggup dgr aku luahkan perasaan aku n tgk aku nangis...aku sbnarnye malu dgn korg smua sbb tgk aku nangis...korg kwn2 aku n aku pasti korg dh tau perangai aku n aku org mcm mn..sgt lemah...sgt2...slain mak ayah aku yg buat aku kuat, korg la slalu buat aku kuat n tabah menghadapi dugaan hidup ni...thankz sgt2...sori kwn2 kalu ada aku menyusahkan korg ek...n sori jgk kalu aku pendiam n sedih jer...aku cuba utk kembali mcm dulu...x mau sedih2...n pulihkn smangat aku balik...thankz skali lg kwn2 sbb cuba buat aku hepi hari ni n dpt lupakn perkara yg menyerabutkn dlm otak aku wlpn skejap...hr ni p tgk wayang dgn kwn2 n jln2 kat qbay n mlm ni plk roomate bw jln2 dgn kwnnye...yg pasti aku hepi kuar dgn korg n dptkn luahkn mslah aku jap...thankz sgt2 ek...aku tau korg risau tgk aku mcm ni tp aku akan pulih dgn sdrinye nnti...

No comments:

Post a Comment