Tuesday, March 20, 2012

bahagia utk kwn2ku...

salam,

dh lama aku x menulis kat ruangan nie..
sbb xde yg menarik ttg hidup aku skrg nie..biasa jer xde perkembangan & kisah-kisah menarik utk aku bercerita..tp mlm nie rasa nk menekan2 keyboard aku nie plk..huhu mybe udah lama x aku menulis kot..rindu jgk nk bercerita..huhu

tahun nie byk berita menarik aku dpt mengenai kwn2 aku yg dh mula menamatkkan zaman bujang tahun nie..kan main sakan tahun & meriah dgn kenduri kwn2 sama ada kwn sekolah dulu @ kwn sama-sama belajar dlu.. yg pasti aku tumpang hepi & hope korg akan berbahgia hingga akhir hayat.. doakan jugak jodoh dipermudahkan dan dipercepatkan ek..huhu

tahun nie jgk x kurang jgk berita gembira ttg kwn aku dh nk jadi ibu..tahniah buat kamu semua
aku dh nk jadi auntie la!!!..huhu..mcm x caya kwn2 dlu yg sama giler2 masa study dulu dh kawin dan nk jd ibu dlm tempoh beberapa bulan lg...seronok mendengarnye..huhu..p/s: jaga& didik anak korg baik2 tau jgn jadi nakal mcm korang ek..huhu

p/s: saat nie aku betol2 rindu kawan2 aku semua & hope dptla jumpa diorang semua nnti..dpt berkumpul lagi..aku tau kenangan yang dulu tak akan berulang tp kita bolehkan mencipta kenangan yang baru...

No comments:

Post a Comment