Thursday, April 22, 2010

mcm- mcm...

ketika ini mud aku mmg down slp jawab exam semalam... dh skrg aku cuba utk hilangkan tension tue...aku xtau nk ckp mcm mn aku mcm x yakin lgsug apa yg aku jwb smlm...skrang ni bah kata roomate n kwn2 aku berdoa jer byk...aku cuba utk tenang n x nk fikirkan hal tue sbb dh lepas tp mmg still lg melekat dlm kepala aku..entah knape aku rasa sgt2 tertekan...mybe aku takut dpt result teruk..(mintak2 dijauhkan) dh la ni sem. last ingat dpt la naikkan pointer...tp insyaallah aku akan berusaha lg 1 lg paper 5/5 ni...insyaallah aku akan buat yg terbaik...semalam mcm2 aku buat spy aku x fikirkan sgt sal hal yg dh lepas aku p main basikal (tue pn aku dh xde mud naik main) abis mud aku hilang slps exam smlm...nk tgk citer Adamaya aku cancel...(kecewa giler) aku mmg mcm ni bila aku xde mud smua benda aku x nk buat n just fikirkn mslah tue jer...n malam plk kuar dgn kwn2 (buat giler2)...puas aku gelak n hilangkn tension n serabut dlm otak aku ni..buat perangai n kwn2 smua gelak tgk perangai aku smlm...(ish2 teruk..malu pn ade sbnarnya bila roomate aku ckp ttg perangai giler aku)..entah aku saje jer nk hepikan hidupkn aku smlm...haha sori la kwn2 kena tpaksa dgr n tgk telatah aku smlm...smlm jgk ade jgk yg aku nk baling jer...ade ker propose akudh la waktu exam mcm ni...cnfrm aku x jwb (sori mlas nk lyn...haha) dh la aku tension dgn exam...aku x nk layan n x balas msj...aku bkn ape dh malas nk fikir sal dia...(sbnarnye dlm hati..aku x cayakn n yakin dgn dia..) sbb dia tue suka sgt main2...n hati aku ni entah x terbuka pn utk dia, aku x bermaksud nk sakitkn hati dia (ni mslh aku ade jer org sukakan tp aku plk x leh terima..smua kwn2 ckp mcm tue..entah la aku x tau nk ckp ape..)...dulu aku pernah ckp kat dia kita kwn2 la dulu n dia pn ckp nk bg aku masa pikir tp skrg knape perlu tnya lg soaln tue...skrg ni aku hnya nk diamkn diri ajer...btl kot tindakan aku ni...harap2 begitu la..

No comments:

Post a Comment