Tuesday, April 6, 2010

~tgh berusaha~

ketika ini aku tgh menyiapkan assgmnt last aku sebelum balik bercuti selama lebih kurang 1 mggu kat kampung n akan kembali untuk menghadapi exam last bagi aku sebagai student setelah 3 tahun digelar student di USM ni...sedihnya bila teringat aku akan tinggal zaman study aku ni...campus life yang enjoy dan yang banyak mengubah aku dan menjadikan aku lebih matang dan yakin...erm kini aku sedang menghitung hari untuk balik kampung...yahuu x sabar sangat2...rindu kat semua!!tp sebelum tue aku kena ciapkan assgmnt last dulu...baru blh enjoy...haha. tapi entah la knape aku rasa assgmnt ni sgt susah n byk perkara perlu dibuat n kepala plk asyik sakit jer 2 @3 hari ni...tp xpe aku tidak akan putus asa aku akan cuba buat yg terbaik...smoga result sem ni akan meningkatkan pointer aku n dapat grad dgn kputusan yg cemerlang..amin...(doakan aku semua yer..)

No comments:

Post a Comment