Sunday, December 19, 2010

2 minggu lg..

2 mggu lg akan meninggalkan usm lg..entah bila plk aku akan melangkah or berada disini lg..myb lpas ni dh ssah nk duk kat cni melainkan aku bekerja disini. tp wlpn aku berada di usm ni ia x sama masa aku study dulu bersama2 kwn2, lain sgt2..rasa sunyi sgt n yg pastix sama mcm dulu...kwn2 smua dh xde..slps ni aku akan balik terengganu n meneruskan kehidupan sbagai "penanam anggur terhormat" or pegawai rtm (rehat, tidur n makan)..haha2 tp yg pasti abis jer program ni aku akan cuba cri keje smentara drp aku duk umah jer..bosan giler kot..aku dh x tahan duk umah jer..mcm mn pn kena jgk cr keje..
aku harap program aku sertai ini dpt bg peluang akan mendapatkan keje dgn cepat slps..insyaallah..amin..xdela aku mengganggur lg..aku ingin hidup berdikari plk n x mau bergantung kpd ibu bapa aku lg..ni masa aku utk berbakti n membalas jasa mereka plk..smoga jln aku dipermudahkan...amin

No comments:

Post a Comment