Saturday, December 18, 2010

semoga berbahagia...

semalam 18/12/2010, berlangsungnye majlis perkahwinan kawan aku teh juliana dan akhirnye dia tlh menanmatkan zaman bujang n melangkah ke alam rumah tangga semoga berbahagia n kekal hingga ke akhir hayat..amin.rugi sgt x dpt pergi kenduri kamu,..sori2 sgt yer..erm..cantik sgt baju pengantin korg..jelus pn ade bila aku tgk ko ek..haha..x sabar nk tggu giliran aku plk.. tp bila entah la..haha..ramai btl la sekeliling aku yg kawin skrg sepupu aku 3@ 4 org dh kawin smua lbh kurang umur aku..n tggal 1 lg yg tggal awal bln 1 ni akan berlangsung n begitu kawan sekolah rendah aku awal bln 1 akan menamatkan zaman bujang masing2..moga korg bahagia n kekal hingga akhir hayat jodoh korg..n cepat2 la dpt baby la yer..haha aku tumpang bahagia skali..rupa2nye baru aku sedar rupa2nye aku dh matang (bkn tua ok..haha) dh ramai giler kwn2 sebaya dh kawin tp perangai aku mcm budak2 kecik lg..haha bila nk matang ni..linda2!!..skrg ni parent n makcik2 semua dh asyik tnya sama ada dh berpunya belum..tension btl la dh x tau nk jawab mcm mn..terutama apabila hari kenduri/majlis sepupu mesti ada yg bertnya bila giliran aku plk..(sdgkn aku ni calon pn xde lg..haha).ni la 1 sbb x mau pergi mn2 majlis tp knala bersabar sbb majlis sepupu sendiri..kalu x kecian kat sepupu aku..jd buat x tau jer or jawab jer "xde jodoh lg la makcik.."pastu senyum jer..haha ok la tue..:P ape2 aku bahagia jer skrg kalu ade jodoh adela..aku redha jer dgn ketentuanNya n yg pasti aku kena dptkan keje dulu...yahooo...:)

No comments:

Post a Comment