Wednesday, December 8, 2010

~sape "dia"~..:P

adakah aku sengaja mencari penyakit??? utk sakitkan hati aku sendiri lg sama seperti sebelum ni...perlukah aku mencuba lagi n x salah aku mencuba kan?? sampai bila aku harus takut dgn kesakitan itu..aku harus kuat utk mendapatkannya....n terus mencuba...go..go..go..haha

erm.. gelisah giler x dapat tgk "dia" pagi2 tadi..biasanye dia akan sarapan kat kafe tp hari xde plk (mybe lambat bangun kot..haha) tp akhirnye dpt jgk tgk "dia" smasa otway p kelas..(wlpn x tgk "dia" tgk kete p xpela..haha) (gatal nohh..) asalkan tau "dia" ada...haha. slps tue tghari n petang tadi dapat tgk "dia"..suka sangat dpt tgk " dia" senyum..comel sgt2..haha..

hati hepi n bahagia jer dapat tgk "dia". rasanya dh lama perasaan seperti ni x wujud dlm hati ni.setelah kecewa dulu (sendiri cari penyakit kan..).tiba2 jer hati aku tercuit dgn "dia"..tiba2 perasaan itu muncul...(entah aku sdiri pn x tau mcm mn perasaan itu) tp yg pasti dia menarik perhatian aku n " dia" buat hati berdebar n gembira sgt2...(haha dh angau..:P) erm..aku suka tgk penampilannye yg menarik n percakapan yg baik..semalam aku ckp dgn "dia" pn ok jer..suka sgt dpt ckp dgn "dia " wlpn kejap jer..(masa video shoot smlm)..tapi biar hati ini jer tau sape "dia" sebenarnye..aku rasa pn "dia" dh berpunya..xpela rasanye aku hanya bertepuk sebelah tangan saje..haha biarlah Tuhan menentukan segalanye...amin

semoga dipertemukan jodoh yg baik, taat, dpt membimbing aku kpd jalan y benar n menyayangi n mencintai aku lbih drp aku menyayangi n mencintainye..n dia jgk memahami aku...:P insyaallah, amin...

No comments:

Post a Comment