Wednesday, December 1, 2010

terbaru...

dh lama sgt x tulis blog ni, erm tggal 1 bln lg umur aku dh nk msuk 24 thn..Ya Allah..umur aku smakin bertambah..tp xpe umur itu skadar angka x mempengaruhi ape2 pn...yg pasti hidup ni mesti hepi...semoga tahun baru dapat memberikan kehidupan yg lebih baik n memberi rezeki yg lebih byk..:)..moga2 tahun baru murah la rezeki aku n dapat keje sebaik2nya dan dapat menjamin masa depan aku n family aku jgk...

erm tahun 2010 ramai btl la kwn2 tlh menamatkan zaman bujang mereka..alhamdulliah n tahniah aku ucapkan kpada meraka semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...doakan aku jgk ek smoga aku cepat dapat jodoh ek..haha

hari 1/12/2010, aku ikuti program kerjaya...pertama kali jumpa lelaki yg betul2 pemalu...terkejut aku dgn perwatakan dia. tak pernah aku jumpa lelaki sgt pemalu spt dia n asyik jer nk excuse drp ape2 aktiviti di kelas..nk berckp kat depan pn tunduk jer myb dia terlalu nervous but org lain pn nervous jgk tp xde pn mcm dia. dan dia pn bkn seorg yg friendly person asyik sorg2 bknnye xde rupa ade jer..hidung, mulut n mata mcm org lain..pelik2 x pernah aku jumpa org mcm tue...1 lg dgn pompuan pn nk gaduh ker..dh la bdak pompuan tue kecil drp dia pn nk gaduh ker cuba la mengalah..mcm2 la manusia ni kna...biar dia dgn dunia sdiri tp kan baik klu dia cuba ubah perangai dia tue...haha ( skali skala myibuk hal org jer..)



No comments:

Post a Comment