Friday, December 3, 2010

2...

hari ini aku gagal lg utk pnggilan temuduga kpli..kecewa!! ni cubaan kali kedua aku..Ya Allah, Engkau makbulkan la doa2ku ni..sampai bila harus aku macam ni...duk taman anggur yg xtau hasilnye..(kalu berbuah dpt jgk hasilnye..haha)..entah dimana rezeki aku ni..tp kali ni aku rasa sgt kecewa sbb itu salah satu harapanku utk menjadi seorang pendidik..(entah sesuai or x la..).sedih sgt2 bila ayah tlf td tnya psal kputusan temuduga tue..aku kecewakan diorg lg... aku xtau sampai bila aku harus jd mcm ni..nk cari keje kat kampung kerja ape yg ade kat ctu...bosan2.erm thn depan kena usaha lebih lagi utk dapatkan kerja n sblum dapatkan kerja yang lebih baik keje biasa2 dulu pn xpela..haha asalkan kerja x leh asyik duk umah jer makin tension aku...

erm..bdak yg aku citer yg hari tue dh nmpknye hari ni byk perubahan kebelakangan ni..bagus2 tp ade la malu kit2..(malu konon)..haha..jahatnye aku bad thinking jer kat org..:P alah xpela itu hal dia nk malu ke ape ker..that's not my problem..haha tp aku suka tgk t/laku org n analisis..haha wlpn ape sbnarnye x btl pn...

wlpn hati ni cuba mencari sesorang utk memenuhi ruang di dalamnya tidak aku temui jgk..entah dimana tidak aku temui...haha berfalsafah plk aku mlm ni kan...haha dh xde keje n layan jer la hati ni...semoga doa2kan akan cepat dimakbulkan Tuhan...amin

No comments:

Post a Comment